شود توجه: آب و هوا تغییرات ممکن است نارسایی کلیه را وادار به
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری عوامل می توانند نارسایی کلیه القاء، اما شما می دانید که تغییرات آب و هوا نیز ممکن است به این بیماری شود. آیا آن را باور ندارد؟ حالا اجازه دهید ما را نگاه همین دلیل تغییرات آب و هوا می تواند آن را وادار و آنچه باید به بیماران بعد از آن انجام دهد.

مشخص شده است که تغییرات دما می تواند به تب بالا، سرد، ضعف دست و پا و یا تهوع، پس از آن علائم ظاهر شود، مردم آنها را به عنوان چیز عادی در نظر گرفته، به طوری که آنها بسیار آسان است نادیده گرفته شود. اما این بیماری کمی نادیده گرفته شده توسط افراد ممکن است نارسایی کلیه القاء، به ویژه در تابستان. بنابراین مردم باید با توجه به تغییرات آب و هوا پرداخت، به منظور جلوگیری از وقوع بیماری ها مانند بیماری های کلیوی و نارسایی کلیه. اخیرا بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی به بیمارستان می آیند، به دلیل تغییرات آب و هوا با سرعت زیاد می باشد و کلیه نمی تواند به آن وفق دهند. به طوری که آنها خستگی، روح افسرده، بی اشتهایی، تهوع، استفراغ و ادم ظاهر می شود، برخی از مردم حتی فشار خون بالا و از دست دادن وزن جدی ظاهر می شود. پس از معاینه، همه آنها تشخیص به عنوان نارسایی کلیه. بنابراین بیماران به متخصصان مشاوره ما با نفریت مزمن باید باقی بماند استراحت به اندازه کافی، به ویژه بیماران مبتلا به تورم و یا بیماری شدید. اگر لازم باشد، شما بهتر است در تخت خواب است که می تواند به شما کمک کند برای افزایش ادرار و کاهش نارسایی قلبی یا انسفالوپاتی فشار خون بالا و سایر عوارض خطرناک باقی بماند. این نیز می تواند مفید باشد برای جلوگیری از آسیب بیشتر از عملکرد کلیه. در طول این دوره، شما باید برخی از ورزش برای تقویت ایمنی. البته، شما باید پزشک خود مشورت کنید، قبل از شما انجام دهد.

در حال حاضر، شما می دانید که تغییرات آب و هوا نیز ممکن است نارسایی کلیه القاء، بنابراین توجه به آن است. هرگز از بیماری را نادیده بگیرد، حتی بیماری های کوچک می تواند به مشکل بزرگ منجر شود. اگر شما هنوز هم سوال دیگر در مورد نارسایی کلیه داشته باشد، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

شود توجه: آب و هوا تغییرات ممکن است نارسایی کلیه را وادار به 

 





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، باشید توجه: آب و هوا تغییرات ممکن است به نارسایی کلیه را وادار به ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: